Enough is enough

Fick en tankeställare idag när jag la märkte till att imorgon är det bara EN VECKA kvar tills skolan börjar igen.. Usch tiden har verkligen rusat iväg och nu känns det verkligen som att skolstarten kryper sig fram sakta men säkert. Har hunnit kika igenom schemat och det är väl både bu och bä i betyg. Långa håltimmar mellan lektioner som leder till onödigt långa dagar med tanke på bristen med bussar dit jag bor kommer jag nog vara sådär på ett super bra humör de dagarna!

Nåja orkar inte bekymra mig om dedära just nu, har fortfarande lite ledighet kvar men dock ser det ut som att jag har dragit på mig någon sjuka. Mår illa så fort jag äter och sover/är trött konstant så något slags virus har jag. Får se hur jag mår imorgon, Sofie och jag har pratat om att fara på Helex å träna vilket skulle vara skönt. Annars idag har det varit en lugn dag. Har sovit länge och i princip vilat hela dagen. Fastnade framför boken "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg. Grymt bra bok, men hennes bok innan "Tyskungen" var nog den bästa hitils. Nu tänkte jag slå på en film sen ska det bli spännande å se om den blir färdig sedd eller om jag slocknar.. Lär bli en tidig kväll för mitt illamående verkar inte vilja ge med sig, likaså min trötthet.



Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0