08 dagen

Har redan hunnit vara ute och ranta imorse, vaknade redan vid 9 tiden. Så vi for en sväng till Väsby City där jag hittade mig en ny handväska och en toning till håret, blev chokladbrun. För er som inte vet så är jag brunett igen, och håret blev 100 ggr fräschare :) Kvart i ett ska jag ta pendeltåget mot Stockholm och möta upp Sandra, vi ska shoppa och käka lunch tänkte vi. Sen blir det att övernatta hos Stina.

Idag firar Stockholmarna 08 dagen, eftersom idag är datumet: 08 08 08. Haha lite små kul, det skulle vara en massa aktiviteter inne i centrum osåntdära så vi får väl se. Om vädret ändå kunde bli lite roligare. Mulet å trist är det här iaf ;/ Enligt SMHI ska det blir bättre mot kvällen så det är bara å hålla tummarna!

Igår var Lova, syster och jag till Stinsen centrum och shoppade lite. Hittade mig en midjekjol, örhängen och ett par nya brillor. Får se om jag kommer kunna använda dom nånting! På kvällen hade jag och syster SPA kväll. Tonade hennes hår, vilket blev otroligt snyggt och sen gjorde vi ansiktsmaskar osåntdära. Sen såg vi någon film på 6an. Adam Sandler hade huvudrollen i nån fängelsefilm, å bra var den. Blev en tidig kväll.

Nu äre dags att skölja ut färgen sen ska jag börja dra mig mot city!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0