Grey's evening


Nu har jag precis kollat på veckans greys anatomy avsnitt och snyftat som en tok. Usch vill verkligen inte att izzie ska försvinna från serien. Hon är ju det lilla tokiga energiknippet ju.

Ska lägga mig o läsa om en stund. Tänkte bara snöra in en snabb uppdatering här. Imorgon avslutar vi engelska i nationella med hearing-testet. Ska bli skönt att ha det bortgjort iaf. Dock känner jag mig inte ett dugg taggad att börja 8.15. Bara ta tjuren i hornen nathalie. Och efter skolan blir det att bege sig mot gymmet.

Natti natt allesammans! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nej Izzie får inte försvinna.



Svar: Jag tror det kan bli Naomi & Liam,fast jag vet inte riktigt säkert heller,haha :)

2009-05-06 @ 23:05:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0