Saturday + Sunday


Ursäkta för min dåliga uppdatering under gårdagen. Jag var på språng från morgon till natt. Carro & jag fick skjuts in av mor och far vid elva tiden till stan och blev där till strax efter halv två. Presenterna till Johanna blev ett par trosor, en bh, ljuslykta & 2st doftljus till det. Dock glömde jag kortet vi köpt åt henne hemma som var så sjukt gulligt. Får ge henne det vid ett senare tillfälle helt enkelt! :) Vid fem bar det av till Exotic med god mat och massa skratt och efter det var det dags för bio där jag fick se I taket lyser stjärnorna för andra gången å efter det bar det av till Mjölkudden. Tack för en trevlig kväll flickor ♥ Och måste ju bara säga tack till Johannas pappa också som stod för hela kalaset!

Idag har jag legat i sängen till typ halv fem. Har inte alls mått bra. Har kikat lite på Mitt liv som popstjärna och tyckt synd om mig själv. Hihi filmen är så gullig och en riktig gammal klassiker. Jag å min lillebror har nog nött sönder den när vi var mindre. Blir en slödag idag kan man säga, ska inte göra ett piss. Ska mysa framför tvn senare och tänkte även dra igång Love and other disasters. Om ett tag ska jag hoppa in i duschen innan middagen. Blir entrecote & potatisgratäng så jag hoppas min mage går med på det - för jag är ruggigt hungrig. Hej så länge!

♦ Idag är det bara 10 dagar kvar tills Så länge vi båda andas ligger i min brevlåda, wiie!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag och helg,tråkigt att du inte mår så bra idag men Bakis antar jag? ;)

Prata med mig ska du också göra hela kvällen hoppas jag? :)



Svar: aaaw vad gullig du är gullunge :) <3

2009-03-01 @ 18:30:14
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0