my life as nathalie



kanske man skulle skriva nå fina rader och uppdatera de få läsarna jag har kvar om vad som händer i my life as nathalie. elr nåt. livet knallar på som vanligt, är mest på twitter/tumblr och härjar runt om dagarna när jag inte jobbar extra på café lina. träna gör jag också, försöker hinna med minst ett pass 4 ggr i veckan och än så länge verkar de hålla i sig. peppar peppar.

annars så har jag haft fullt upp hela sommaren. jobbade som semester vikarie inom hemtjänsten där jag trivdes som fisken i vattnet. saknar alla söta tanter och gubbar jag fick stöta på under de 3 månaderna, men mest av allt saknar jag de fina kollegorna jag hade. i augusti drog jag till london igen med gabriella och johanna för 5 underbart galna dagar där allt mellan himmel och jord hände. 2 veckor senare drog jag till sthlm för att spendera 2 veckor där. var lite av en 'au pair' åt min syster, hämtade min äldsta syster dotter från skolan och tog hand om henne tills thomas kom hem från jobbet. spenderade mycket tid med emilia, ännu en otroligt fin vän som jag hittat över internet. vi härjade runt om nätterna i sthlm, fikade o surra om allt mellan himmel och jord och dreggla över eric saade på gröna lund. för att summera allt hade jag en bra sommar. kan inte klaga!


förändringar håller dock på att ske i mitt liv. jag håller tummarna att allt går som det ska.. who knows, om 4 månader kanske flyttpacket går till andra sidan jordklotet.. den som lever få se!

xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0