körkort.

idag den 17 mars 2011 (kommer förmodlingen hinna bli 18 mars innan jag skrivit klart det här inlägget men whatevs) så tog jag äntligen körkort. när jag satte mig i bilen och skulle köra ensam för första gången.. var jag så förbannat nervös. haha! ingen mer körlärare som påpekar vad du ska göra eller vilket körfält du ska köra i, ingen körlärare som kan bromsa ifall något skulle gå fel. bara jag. me, myself and i. ganska skrämmande men kändes så otroligt coolt. en helt annan frihet får man. nästa steg är dock.. en egen bil.

dagen till ära köpte vi tårta. nathalie och anton bjöd mig på go middag. potatisgratäng med fläskfilé och svamp. huuuur gott som helst. och inte nog med det, även bio. mina mysisar. och tusen tack för alla gratulationer. ni är urgulliga.

Kommentarer
Postat av: elin

grattis!! :)

2011-03-18 @ 09:53:44
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0