beautiful blogger award

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.

jag fick min av: viktoria och maria. tack ♥






1. jag är typ världens blödigaste människa så jag grinar för nästan vad som helst
2. spenderar allt för många dagar framför tv;n/datorn
3. jag tuggar på min underläpp när jag blir nervös
4. är beroende av nagelack, kommer inte ihåg sist jag haft dom 'naturliga'
5. har aldrig haft hål i tänderna
6. jag är en riktig sucker för fantasy världen, ett exempel, hogwarts är mitt drömhem
7. stod och klämde på rpattz rumpa när jag var på madame tussauds i london. det var grejer det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, gillar nummer sex.

2010-10-19 @ 23:46:19
URL: http://puravidablogg.wordpress.com/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0