i swear any moment you will hear my spirit explode


Nu har jag gjort bort en rapport i CAE och en sammanfattning av en sekt till religionen som jag suttit med non stop sen middagen. Är lika att köra på när man ändå är igång för annars blir det aldrig av. Skönt att ha det strykt från listan, läxhögen man har på axlarna minskar lite iaf.

Har tyvärr inte så mycket annat 'roligt' att berätta om dagen. Har haft skola till 17.00 så det har inte hunnits med så mycket idag. Ska strax krypa till kojs med Living dead in dallas i öronen. Sookie Stackhouse serien är mitt nya addiction. Vad kan man säga, jag och vampyrer går hand i hand xD

Och ett stort grattis till Kellan Lutz på sin födelsedag!

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Nej verkligen inte :D

2010-03-15 @ 22:36:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0