i can almost see it, that dream i'm dreaming


Jag är fortfarande helt heartbroken efter att Freddie har lämnat Skins.. Känns fortfarande helt overkligt. Jag vet att det bara är en karaktär i en serie och att det inte är världens undergång, men Skins är en av mina favorit serier någonsin och han är min favorit karaktär så det svider extra mycket :/

Iallafall, nu har mitt sökande som au pair börjat på allvar och igår ringde en familj från England upp mig och vi små pratade lite i telefonen. Dom verkar jätte fina allihopa och har bra erfarenheter av au pairer sen tidigare så det känns jätte bra. Ändå är jag lite små skraj, är så mycket som snurrar i huvudet just nu.

Idag är det riktigt vårväder här hemma, så jag ska försöka ta i tu med städningen nu och snabba mig ut sen för att ta mig en promenad!

Miley Cyrus - The climb

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så himla roligt med Aupair gumman.Lite läskigt men det är det alltid med nya saker :)

2010-03-15 @ 10:53:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0