it's in the a b c of growing up


3 år har gått.

tre underbara år med mina fina klasskompisar. jag minns när jag började ettan, jag och amanda var så nervösa och eftersom vi sökt till samma program bad vi till gudarna att vi hamnade i samma klass. vad skulle vi göra utan varandra liksom? en helt främmande skola innebar helt nya människor - en helt ny klass.

och vi hamnade inte i samma klass. inte från första början i varje fall. endast negativa tankar snurrade runt i mitt huvud, vilka är dessa människor? och jag skämms över att säga det, men en hel del fördomar fanns också med i bilden. amanda fick byta till min klass efter bara några dagar.

idag så kan jag inte ens tänka mig min skoltid utan er - HP3B. det har varit skratt, gräl och tårar. men först och främst skratt. i början av årskurs 3 brukade vi säga "man kan då fan inte tro att vi tar studenten i år, så som vi beter oss" det var aldrig tyst när vi var i farten.

tack för allt ♥
imorgon ska vi skratta och fira allt vi gjort tillsammans. sista gången som klasskompisar


Kommentarer
Postat av: Caroline

va roligt :D längtar men ändå inte till min student gymnasiet är ju ändå bästa :(

2010-06-18 @ 23:33:44
URL: http://redbows.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0