those were the best days of my life

vår låt, och oh boy vad det finns minnen.


imorgon åker mitt hjärta till stockholm och sedan vidare till turkiet för att spendera tre veckor där. det som är jobbigast är att hon sen bosätter sig i stockholm.. jag är glad för din skull att du faktiskt uppfyller det du så länge har pratat om att göra.

det är mycket som kommer att förändras, och jag kommer förmodligen ha en tuff tid framför mig. men som vi båda sagt, så är det bara en timmes flyg. och kom ihåg, du är min bästa vän. jag älskar dig och kommer alltid finnas här, sandra




Kommentarer
Postat av: Sandra

kan säga att tårarna rinner ner, fyfan vad jobbigt allt kändes nu! detsamma gäller dig hjärtat! PUSS

2010-07-22 @ 23:41:21
Postat av: Viktoria

Svar: Haha så känner jag med typ ;D

2010-08-04 @ 16:30:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0