june 30th 2010 ♥









jag såg eclipse igår.. JAG SÅG ECLIPSE IGÅR!!! hur många gånger jag än upprepar det för mig själv kan jag fortfarande inte förstå det. känns helt sinnessjukt. nyss satt jag ju liksom och räknade ner efter new moon premiären och tänkte att detta kommer ta evigheter. med mig hem fick jag även en eclipse goodiebag som jag faktiskt vann i en utlottning.

till filmen då..

den var absolut magisk. helt och hållet magisk. innehöll allt jag önskade eclipse skulle innehålla och så mycket mer. känslan att få se david slades verk och skådespelarna var fantastiskt och att jasper fick en större roll i filmen än i böckerna gladde mig för jag har alltid varit facinerad av honom. man ser verkligen förvandligen alla skådespelarna har gjort, hur dom mer och mer lärt känna sin rollfigur och utvecklats. kristen ska vi inte ens börja snacka om. she will always be my bella ♥ hon är helt otrolig. och så klart min robert tihi. jag var nöjd med han som edward redan från första filmen men nu är jag tagen. hur han kan spela ut känslorna som edward känner och få det att se ut som att det är något han själv gått igenom -- som att han verkligen är edward. det är brilliant!

jag skulle kunna rabbla upp hur mycket olika scener som helst från filmen som verkligen fastnade men skulle bli ett ganska långt inlägg. men jag måste bara nämna frieri scenen.. alltså. GOOSEBUMPS! var så himla intimt och vackert att det nästan gjorde ont att titta. och slutscenen var verkligen perfekt! har svårt att säga att eclipse varit bäst hittills, för alla är så olika på sitt eget sätt. speciellt new moon som alltid kommer ligga varmt om hjärtat eftersom det är min favoritbok från sagan. men eclipse alltså.. wow.


Kommentarer
Postat av: Caroline

har inte sett den än, vill inte få upp förväntningarna blev ganska besviken faktist efter new moon :(. meen den veerkar vara underbaaar :D

2010-07-06 @ 23:35:12
URL: http://redbows.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0