i can't face this world that's keeping us apart


-33 grader ute. Redan imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att jag inte kommer sticka näsan utanför dörren idag. Fy farao vad kallt det är, och kallare ska det blir.. Sure, jag älskar vintern. Men denna kyla är fan förjävlig.

So.. Tänkte dra igång en brasa, linda in mig i en tjock filt och glo på johan falk. Såg de två första igår så kör på tredje idag, joel kinnaman :-* Mycket annat lär inte hända hemma hos mig, skulle behöva ta i tu med mitt rum.. Men känner mig alldeles för slö. Idag är det bara 4 dagar kvar tills skolan kickar igång igen. Blöööö jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fy fan -33..Vi har fan varmare idag än tidigare i veckan låg på -11 tidigare idag när jag kollade men är lite kallare nu :P



Mysigt med en slödag :D

2010-01-07 @ 16:56:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Freja

-33, WHUT?! och jag som sitter och klagar på när det är -15 grader här. Fy farao vad kallt ni måste ha det där. :| För mig började skolan idag. Tvi säger jag bara. Hah.

2010-01-07 @ 19:07:54
URL: http://blessmysoul.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0