år 2010

lånade en lista av maria!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog studenten och besökte lettland & london för första gången!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

tror inte jag la några nyårslöften.. kommer i varje fall inte ihåg dom.. höhö

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nopes

4. Dog någon som stod dig nära?

nathalies farmor, margit.

5. Vilka länder besökte du?

förutom sverige: lettland, finland och england.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
en egen lägenhet.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
12/2, jag blev moster åt för andra gången, nikki ♥ 1/4, då jag tog mitt första kliv i staden som totalt förtrollat mig - london. 11/6, då jag lämnade skolan bakom mig. och så klart, 21/6, då kristen stewart satte sina fötter i sverige ♥

8. Vad var din största framgång 2010?

att jag gick ut skolan trots att jag var så himla trött och less att jag inte trodde jag skulle klara av det.

9. Största misstaget?
ja, finns väl en del. kanske inget som jag absolut ångrar varje dag men som sagt, man lär så länge man lever.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej till båda. eller förkylningar, magsjuka o skit har man väl drabbats av men inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
london resorna!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor. twilight saga relaterade grejer. skor!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

återigen, london.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"dynamite - taio cruz" & "waka waka - shakira".

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
även fast jag tränat mer än vanligt det här året så blir det ändå, tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
småätit!

18. Var tillbringade du julen?

hemma.

19. Blev du kär i år?
nej.

20. Hur många one night stands?
.

21. Favoritprogram på TV?

the vamprie diaries

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej

23. Bästa boken du läste i år?
the twilight saga always.

24. Största musikaliska upptäckten?

florence and the machine & the pretty reckless

25. Något du önskade dig och fick?
klara av skolan.

26. Något du önskade dig men inte fick?
inte vad jag kan komma på.

27. Årets bästa film?

eclipse & harry potter and the deathly hallows part one.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jobbade, sen middag med min kusin & linea. sen partaj!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ifall jag varit på twilight fan event i sthlm..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
bekvämt.

31. Vad fick dig att må bra?
vänner & familj.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
k to the fucking steww!

33. De bästa nya människorna du träffade?
camilla, johanna & linéa!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar punkten på nr. 20

2010-12-31 @ 19:16:35
URL: http://puravidablogg.wordpress.com

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0