a perfectly good heart




Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Oh vad glad jag blir! :)



Jag gick inte genom någon agentur utan skapade en profil på www.aupair-world.com. Där skriver man om sig själv, trycker i vad man letar efter för familj och laddar upp foto på sig själv. Sen kan man sitta och bläddra genom familjer som man matchas med. Jag gillar den sidan jättemycket och kan verkligen rekommendera den. Visst är det lite osäkert att åka privat men samtidigt så har jag vänner här som inte haft så bra erfarenheter med ett par agenturer.



Alltså gör det! Du kommer ångra dig om du INTE åker. Jag har haft så jäkla kul det här året. Träffat vänner för livet och levt som en jäkla rockstar på helgerna. Även fast det har varit grymt jobbigt i perioder så ångrar jag inte att jag åkte. Det är det bästa jag gjort i mitt liv.

2010-12-13 @ 20:22:43
URL: http://lindalondon.blogg.se/
Postat av: HPswe

Så jäkla fin är hon. Blir galen på att jag inte kan hitta vart den där tishan kommer ifrån, så grymt snygg!

2010-12-19 @ 14:35:52
URL: http://harrypotterswe.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0