let's run away and don't ever look back


jopppat på idag, min sista jobbar helg på ett bra tag nu. dock var det förjävligt med min snuva, men cash is king! efter imorgon vet jag inte riktigt när de blir att jobba på ur & penn igen. men det löser nog sig! på måndag innan jag åker till london måste jag i varjefall anmäla mig arbetslös. sen är det dags att ta sig i kragen och lämna ut cv:n och framförallt GÖRA KLART KÖRKORTET! vet inte hur länge jag lagt det på hyllan nu, hade i praktiskt taget bara teorin kvar innan jag fick "annat" för mig.

ikväll ska jag nog bara ligga hemma eftersom jag inte orkar göra ett skvatt. + det är världens pissväder här. måste börja tvätta upp alla kläder jag ska ha med mig och hitta mig någon resväska.. vilket kändes jobbigt =p nåjo, men först några avsnitt av the vampire diaries, sen tar jag itu med tvätten.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Duktig du är :)

låter som en mysig dag :)

2010-08-21 @ 17:40:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar; Fan lyllos dig..jag vill också :D

2010-08-22 @ 17:02:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0