valentine's day ~ trailer


För er som inte vet så har taylor lautner spelat in en annan film detta år också, nämligen valentine's day där hans karaktär kommer att dejta samantha som spelas av taylor swift. Och som ni ser i trailern så är det en hel del andra kända skådespelare med i filmen också.

Lagomt till alla hjärtans dag kommer denna film ha premiär som det ser ut nu. Tråkigt nog visas varken han eller taylor någonting i trailern. Men detta är en film jag lätt kommer bänka mig framför i februari!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Den ska jag lätt se! :D

Verkar super!



Svar:Jadu säg det,skapa mer drama antar jag! :P

2009-09-22 @ 00:13:00
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack så mycket! :) Jag älskar också den bilden på henne, hela photoshooten är helt sjukt amazing! :D

2009-09-22 @ 00:39:18
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0