this town is colder now, i think it's sick of us


Sitter här med mitt honungs thé och försöker mjuka upp min hals lite. När jag pratar så försvinner rösten lite då och då vilket inte bådat gott. What a girl wants går på ettan idag så jag väntar på att den ska dra igång, om ca 45 minuter. Tycker dock de sänder film ovanligt sent, tänk på oss som har skola! Haha skämtosido. Ska bli intressant att se hur mycket av filmen jag kommer orka se innan jag slocknar.

På skolan idag kämpade vi på med vårat projektarbete. Ringde runt lite och försökte skapa lite kontakter så nu hoppas jag på att någon hör av sig snart så vi får kicka igång dehär på riktigt. Hade en extra lång lunch idag också så passade på att gå och ta min gardasil spruta också. Aj! Att ta sprutor är det värsta jag vet. Så nu har jag "bara" en kvar..

 


Kommentarer
Postat av: maria

usch, jag hatar de sprutorna! när jag tog min första så svimmade jag, när jag tog den andra så avled jag nästan av smärta och när jag tog den tredje så tryckte hon bara in sprutan i armen på mej så att vaccinet sprutade åt alla håll och kanter! :S mygod, tur att jag tog den sista för över 2 år sen! ;)

2009-09-22 @ 22:13:54
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åh den filmen är så himla bra :)



Usch för sprutor :/

2009-09-23 @ 00:12:15
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0