i close my eyes and the flashback starts..


Dålig bloggning från min sida igår, jag vet! Men jag hade faktiskt fullt upp hela dagen. Åkte in tidigare till skolan för att fixa mina inviduella val som syon tjorvat ihop så nu valde jag till cambridge engelska. Så det blir nog bra! Ska sätta mig o göra bort lite av det jag missat medans jag har så kallad "dö tid" nu.

Efter skolan drog jag på stan med tjejerna för att leta present till sara som fyller 18 idag. Grattis stumpan! Efter det gick jag o sandra och fikade med mami, hittade mig två par jeans också. På kvällen drog jag till bredviken, till sara och käka & firade henne med ett gäng tjejor! Senare på kvällen ramlade det in lite mer folk också. Ruskigt rolig kväll iaf! :)

Nu ska jag dra igång veckans avsnitt av the vampire diaries, har inte hunnit se det ännu. Later!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0