gossip girl 3x01 ~ reversals of fortune


Äntligen.. Äntligen är Gossip girl tillbaka! Har väntat hela sommaren på att det ska kicka igång igen. Första avsnittet var som jag väntat mig, drama. As always. Vilket det var serena som stod för. Otippat? Nja. Dotter hittar pappa. Pappa nekar kontakt med hans dotter. Dottern lever ett sjuhelsikes liv under sommaren inför pressen så han inte ska glömma bort att hon existerar. Mål: Paparazzi bilderna ska förfölja honom överallt. När det gäller serena van der woodsen blir jag inte särskilt förvånad. Hon verkar även har busat runt med carter baizen en del under sommaren.. Hot!

Chuck och blairs saga verkar fortsätta även om dom är wierdos tillsammans! I love it. Och dan med sitt nya hår took my breathe away. Jävlar! Nate verkar ha hittat sig en ny fling som gör ett bra jobb att reta hans farfar till vansinne. Och vanessa har fått ögon för lily & rufus son.. Som egentligen inte alls verkar så intresserad av vanessa utan mer av dan's familj, eller ska man säga.. hans familj? Wierd..

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0