cause there's no guarentee that this life is easy


Strax ska jag dra igång nya one tree hill avsnittet. Tänkte ge denna säsong en chans eftersom jag inte ens såg klart förra ;oo Är hemma idag också. Imorgon tänkte jag fara på praktiken iallafall. Är less på att vara hemma nu, så det får bära eller brista liksom.

Tidigare idag när jag var ute med hundarna så kände jag verkligen av hösten. Löven har börjat gulnat och ramla ner från träden så de finns överallt på marken och när solen lyser på träden är nog det vackraste jag sett. Hösten är min favorit årstid. Det luktade höst ute så det ilande längst ryggraden! Ja jag känner lukten, och jag känner lukten av snö också precis innan den kommer, och ja jag är knäpp! :)

R.I.P Patrick Swayze. Du kämpade in i det sista. Må du ha det bättre där du är nu.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Otroligt fin bild :)



Mysigt med höst :)

2009-09-15 @ 15:12:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är otroligt bra :)

2009-09-15 @ 20:36:31
URL: http://smultronstro.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0