breathing your love


Är så jäkla trött så jag bara vill skrika. Ögonen vägrar hålla sig öppna och jag fryser utta fasen. Ska bädda ner mig o dra igång några avsnitt av SATC tänkte jag. Men vi får väl se hur mycket tittande det blir innan jag slocknar.

Praktiken idag gick super bra. Kortade mitt första klockarmband idag också så hamrade en del. Piller göra men det är så jäkla kul! Gick förbi biblioteket en sväng för att fördriva tiden tills bussen gick och lånade hem stolhet och fördom med jane austen. Kollade även om dom hade inne the vampire diaries eftersom jag är sjukt sugen på att läsa böckerna nu när serien startat, och fick beskedet om att det är 20 före mig i kö, så tänk att man får ha boken i en månad också + att man kanske lånar om den också. Vilket resulterar i att jag kan få vänta i typ ett år.. Så det blir allt att klicka hem den!

Nu ropar min sköna säng efter mig. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0