since you've been gone i can do whatever i want


Ugh.. Nu börjas det släppast alldeles för mycket smygtittar från New moon. Såg att "The break up scene" även läckt ut på internet. Men jag valde att inte kolla (duktig jag känner mig, ha ha). Vill ju ha någonting att se framemot på premiären liksom.

Ikväll ska jag bara vara hemma & ta det lugnt. Tänkte glutta lite på Idol och bara mysa framför tv;n med mami. Idag har det efterlängtade höstlovet äntligen kommit. Har gått och väntat hela dagen på att få komma hem och kolla på TVD men fick mig en kalldusch när jag insåg att det är ett uppehåll till nästa vecka.. Buhu min Jeremy..

Nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen. En varm dusch denna gång, hehe. Later!

Kommentarer
Postat av: Freja

Eller hur! De har släppt ut alldeles för mycket scener och trailers nu alltså. De har ju visat nästan allt det viktiga från boken, så vad finns det att se fram emot nu liksom? Visst, man vill se filmen i sin helhet men himla dumt att de lägger ut de stora händelserna! :|



Buhu @ The vampire diaries :( Jag som längtade så..

2009-10-23 @ 18:56:51
URL: http://blessmysoul.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Tråkigt att det inte är något nytt TVD idag!

2009-10-23 @ 19:49:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har också varit duktig och INTE tittat på alla läckta New Moon klipp, tror det kommer förstöra filmen om man ser för många så det är lite dumt att dom läcker :/ och jag blev helt; NEJ! inget TVD idag, my day is ruined.. typ haha x)

2009-10-24 @ 21:14:52
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0