i'm moving on from this place, i'm leaving and i won't wait



Det har varit ett väldigt händelserikt dygn.. Och vilket biljett kaos det varit idag.. Herre jösses! Gabi ringde mig och skrek att biljetterna kommit så jag ringde upp Johanna och det blev en telefon konferens.. hehe.. Tre stycken som snackar i munnen på varandra och skriker och är helt galna. Jo vi är fullt funtade i skallen! Happ då var nästa problem att varken jag elr Gab kan betala över internet. Johanna har endast lösa pengar..  200kr per biljett och vi är 4 stycken som ska gå. Paniken sprider sig och vi ser hur biljetterna försvinner en efter en.. Så vi planerar att dra in till stan och försöker ringa SF för att se om dom kan lägga undan biljetter tills vi kommer. Nå nä det är bara si då där 20 pers före oss i kön.. Men till slut, efter att ha haft hjärtat upp i halsgropen och vankat av och an runt i huset så kirrar Johanna det. Hon har fört över pengar från sitt sparkonto och jag skrek nästan av lycka när hon sa, NU ÄR DEM BOKADE! Twerds ♥

Så nu sitter jag här o fummlar runt lite med världens headache. Jag har suttit o sorterat New body grejer som kommit idag. Dock är 3 kartonger på vift någon vart. KUL! Usch får man säga att man längtar tills detta projekt arbete flygit sin kos?! Jag är så himla stressad hela tiden..

Nu ska jag lägga mig & läsa The host. Blir en tidig kväll idag. Tack vare min dator som började BRINNA igår så lukta de skit i hela rummet så har sovit väldigt dåligt. Haha oo ja, visst nämde jag att det varit ett händelserikt dygn!?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad roligt att det löste sig med biljetterna gumman :D



Tur att din dator klarade sig :)

2009-10-21 @ 23:18:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Micaela

Wow, vilken händelse! xD

2009-10-22 @ 09:26:04
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0