... how love gave someone the power to break you

                                    


Dålig bloggning från min sida i helgen. Har varit busy med en hel del att göra. Lördagen innebar att bänka sig framför tv:n och kika på VM kvalet som sverige nu ser ut att missa. Ett VM utan sverige känns riktigt pissigt Söndagen spenderades hos johanna. En massa svammel, skratt & tårar delades ut. Jag har verkligen världens finaste vänner :)

Nu ska jag ta vetesäcken o lägga mig och glutta på 24. Mitt humör är nere på zero idag.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det är lugnt gumman,har inte heller bloggat nå i helgen :P

Förstår hur du mår..Usch :(



Du är en av de finaste vännerna som finns,och alla som har dig som vän ska vara glad för det <3

2009-10-12 @ 14:35:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0