how do i breathe without you


Har varit en lång och stressig dag idag. Så jag har inte hunnit kika in här och skriva några rader. Hade praktik till klockan fem as usual sen när jag kom hem slängde jag i mig middag, rastade hundarna sen kom jojjis o plockade upp mig och vi drog till stan på VIP kväll. Även larsälvan var med! En heldel erbjudande var det men hittade dock ingenting som fångade mitt intresse. Kanske för att jag snålar med pengarna denna månad?

Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra bort lite engelska. Ovanligt att jag har läxa.. Sen straight to bed! Är ruskigt trött och jag börjar kvart över åtta imorgon. Natti natt :)

PS. Checka de åttioen nya bilderna från new moon illustrated companion i videon där uppe. Awesome ♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en rolig kväll gumman :) <3

2009-10-01 @ 22:02:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: nelly

tack:)

Har läst din blogg ett bra tag nu och tycker det är roligt att du blandar mycket olika saker

2009-10-02 @ 11:58:38
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0