haunted


Det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att bänka mig framför mitt älskade TVD. Och avsnittet var verkligen über fantastiskt! Halloween feelings all over the place liksom.

Idag kom bror hem & hälsade på. Käkade middag med oss osv. Annars har jag inte gjort ett piss idag bott framför 24 hela dagen. När man väl börjat se blir man som fastklistrad. Love it! Imorgon är det halloween partaj hos Larsälvan som står på schemat. Ska bli ruskigt roligt. Får se vad jag ska spöka ut mig till..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med.Avsnittet var riktigt bra :)

Låter som du kommer få en roligt helg :)

2009-10-30 @ 21:57:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0