family ties


Friday night. Sitter här med mitt thé och väntar på att larsälvan ska komma hem så vi kan hitta på något bus! Päronen är borta på surströmmingskväll hos grannarna, vilket är skönt så man slipper ha den unkna lukten här hemma. Syster ringde nyss också o checkade läget så vi surrade en stund. Saknar dem där nere!

Var och gymmade idag efter skolan, och efter det mötte jag upp isabell för en sväng på staden. Annars sen jag kom hem har jag kikat på veckans tvd. One word: hot! Vill käka upp damon i en enda tugga. Så nu försöker jag hitta någon bra film o kika på ikväll, funderar lite på the duchess. Någon som sett den? Älskar ju såna där "gammelmodiga" filmer.

Och btw, har börjat lyssna på the host idag och efter 2 kapitel är jag redan fast. Stephenie Meyer är en freaking goddess!

Kommentarer
Postat av: Emma

The Duchess är helt sjukt fantastisk! Se den! :D

2009-10-02 @ 23:06:16
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åh ska se TVD om en stund :D Damon vill man käka upp :D



Själv är jag inte förtjust i The Duchess för tycker inte om han som Keria's karaktär är gift med ^^

2009-10-02 @ 23:55:38
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0