"you seem somewhat familiar. have i threatened you before?"


Igår kväll drog jag till Larsälvan och umgicks med henne och hennes syster. Natta älskar julen, hon är ungefär lika besatt i den som jag är i twilight sagan. Så jag hade lovat att komma och baka peppisar med henne och kika film. Blev Tomten är far till alla barn. En klassiker!

Så imorse for jag med mamma & mormor till storheden. Nu tog jag äntligen tag i att köpa parfymen som jag längtat efter så länge, JLO's Miami glow, en sen födelsedagspresent åt mig själv. Nu ska jag gå och käka, sen ska jag lägga mig och kika på Pirates of the caribbean, var som ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig Lördag och en mysig Söndag :)



Svar:Tack gumman ;)

2009-11-22 @ 17:17:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0