tonight's gonna be a good night


Ih, har precis kommit ur duschen. Sitter här och har fjärilar i magen och inser att New moon inte är så långt borta längre. Denna dag har gått otroligt segt, jag blir som ett barn på julafton som bara går och väntar och väntar på att få öppna julklapparna. BARA OM NÅGRA TIMMAR FÅR JAG NEW MOON, DET ÄR HELT JÄKLA INSANE! ♥♥♥

Haha annars då, det var lite små roligt att se Filip & Fredrik (ni vet, "Vem kan slå Filip & Fredrik") springa runt i Smedjan idag. What do you know. Nä nu ska jag käka, ta en powernap och ladda upp inför kvällen. IKVÄLL!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Låter underbart med NEW MOON!VILL OCKSÅ!!!



Coolt att du såg Filip och Fredrik ;)

2009-11-19 @ 18:51:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0