tik tok on the clock..


Idag kämpade jag mig till praktiken, även fast jag varit väldigt hängig idag med. Vi ska börja skylta om & ändra priserna i butiken inför julkampanjen som kickar igång snart & jag fick ansvar för skyltningen vid väckarklockorna. Tog sin lilla tid men tillslut var jag klar - och resultatet blev super bra :)

Under kvällen har jag kikat på hockey med mamma & pappa. Luleå spelar borta mot Djurgården och matchen borde kicka igång igen vilken minut som helst nu. Klockan nio switchar jag dock kanal, tänkte ge serien Glee som har premiär ikväll på tv4 en chans. Och förresten.. Nu är det endast 3 timmar och 10 minuter kvar.. Wiie!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0