this is beyond anything i have imagined.


Nu är jag just hemkommen från min moster. Blev mys framför tvn där Luleå hade borta match mot Brynäs. Kom mig ur hemmet idag iaf, var uppfriskande. For med min mor och handlade på Maxi ica för att få mig något att göra. Köpte med mig hem Harry Potter and the half-blood prince dvd:n så den står fint nu i hyllan bland min HP samling.


Hostan är densamma, om inte värre. Eller.. är nog bara jag som är extremt less på att behöva kraxa och ha ont över bröstet. Ska gå och koka mig citron thé nu och dra på mig mjukisar, sen ska jag bänka mig framför några avsnitt av SATC. So smell ya later!

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag.Hoppas hostan är över snart :/

Mysigt med Sex and the city.



Svar: Här suger vädret också men gick iallafall :)

2009-11-28 @ 22:07:31
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0