"perhaps there was no moon tonight, a lunar eclipse, a new moon."


Johanna gick just hem, vi har kikat på The ugly truth medans jag har hostat och kraxat som en tok. Jag hoppas verkligen detta inte blir något som håller i sig länge. Ska nu lägga mig och läsa Eclipse och hoppas på att jag får mig någon sömn inatt. Och btw, veckans TVD var grymt! Ett stort fett bu för uppe håll dock.

"Join us as I say good bye and watch this new moon fade into the clouds." - Newmoonmovie

Är det konsigt om jag säger att det känns tomt på något vis just nu? New moon har nu haft premiär. Det jag, VI har väntat på sedan november 2008, är nu förbi. Det känns helt overkligt..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fasiken vad söt du är gumman :)

Håller med TVD var grymt!

2009-11-20 @ 23:39:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Håller med dig! Edward <3 Jag ska se den igen med tre andra kompisar :) Ska du?

2009-11-21 @ 13:06:54
Postat av: maria

jag förstår precis hur du menar, den här tomhetskänslan är fruktansvärd. därför vart man änna tvungen att boka biljetter till tisdagen för jag klarar inte av det faktum att jag inte visste när jag skulle få se den igen. hihi, emmsan och jag ska se den en gång i veckan fram till jul and i'm so excited!!!



åh, tänk vad kul det skulle vara att få se den tillsammans med dej och alla de andra i vårat lilla "blogg-gäng". bästa ever ju! <3

2009-11-21 @ 14:06:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Emma

Aw vad söt du är! :D

2009-11-21 @ 17:39:29
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0