"i still hear her screaming in her sleep…"


MAH! Är sjukt trött, så ska strax bädda ner mig & lyssna på New moon innan jag släcker för kvällen. Idag har jag stressat ihop PM uppgiften vi skulle skicka in till svenskan, trodde jag var alldeles för sen med att skicka in den, men sista dagen var idag. Så tack för det! Jag undrar vilken värld jag är i på lektionerna egentligen? Nu är det dags att börja arbeta på talet då.. usch & fy..

Har haft en kompdag idag btw, var skönt med en extra helg dag. Skolan hade öppet hus i lördags, men vi treor, på handels programmet iaf behövde inte närvara. Vilket var skönt! What do you know.. Nä nu svammlar jag bara runt hära, dags att krypa till kojs!

PS: Det är ganska skrattretande när jag kollar igenom mina inlägg & ser hur otroligt bra jag varit på uppdatera.. NAT!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Äntligen fick man komma in på din blogg :)

2009-11-10 @ 14:22:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Jag håller absolut med dig! :)

2009-11-10 @ 17:46:00
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0