Yesterday, all my troubles seemed so far away..


Jag har världens skallebang. Vet inte om det beror på vädret som verkligen är jätte tråkigt här. Spön i backen och mulet är det ute. Man känner redan från när man stigit upp att dagen känns oändligt mycket längre. Och det har verkligen inte hänt ett skit idag som är värd att nämnas egentligen.

Strax tänkte jag iaf se veckans 90210. Allt för mer matt latner! Sen ska jag skumma igenom NKboken hade jag tänkt. Om jag nu inte somnar av tristess förstås. Har sjukt mycket kvar i skolan och varje vecka är det något nytt de kommer på att vi ska göra. Förstår mig inte på deras planering. Känns som att jag har 3000 kilo skolböcker liggandes över skallen. Snälla lätta snart...

Puss.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lärarna planerar aldrig bra..



Lät som du inte har haft så roligt direkt gumman,hoppas dagen och veckan blir bättre <3

2009-05-06 @ 18:39:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Tack sötnos :)

Blev chockad själv faktiskt :)

2009-05-06 @ 18:40:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0