When I love you a little less than before


Donna


Nu har jag precis varit ute på en promenad med vovvarna och busat lite med dom. Donna ska visa att hon är starkast så hon hoppar efter kopplet och drar sedan iväg både mig och mimmie. Min lilla sötnos!

Idag har jag en riktig slödag. Har sån skallebang också att jag inte orkat göra något. Imorse låg jag i sängen och kollade klart på sista säsongen av SATC sen har det inte blivit så mycket annat. Ska sätta mig om en stund iaf och göra några uppgifter i småföretagande tänkte jag. Och efterdet ska jag göra mig en fruktsallad med färska jordgubbar och ananas bland annat och bänka mig framför tv:n. Ikväll blir det Twilight mys för hela slanten!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag förutom huvudvärken <3

2009-05-25 @ 01:51:14
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0