Waiting for my moment


Nu ett tag efter jag börjat andas normalt igen tänkte jag uppdatera om hur dagen sett ut. Fick sova ut idag vilket var otroligt skönt. For med mamma och bror in till stan en sväng för att leta en present till mormor till på söndag. Sen for vi ut till storheden en sväng och handlade. Vädret har varit ruggigt tråkigt idag, regnigt och mulet. Men till helgen kommer solen med hela 25 plus grader!

Strax ska jag faktiskt hoppa i säng och läsa New moon ett tag, ska bara skriva ut några papper till samhällsen imorgon. Vi ska ha någon slags debatt på lektionen och jag är faktiskt nervös.. Usch! Sandra, danne emma och jag ska debattera om socialdemokraterna. Och politik är verkligen urtrist. Well wish me luck!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

lät som en mysig dag gumman <3

Jag har också debatterat på samhällen fick miljöpartiet :(

Det var sjukt tråkigt.

2009-05-27 @ 22:45:08
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0