New moon SPOILERS!


Enligt Life and style magazine kommer det finnas skillnader mellan NM boken o filmen. Det är inte bara att Edward kommer synas mer utan också:

Bella kommer vara mer "våghalsig" i filmen än vad hon är i boken och trycka på ödet för att Edward ska synas för henne.
♦ Filmskaparna ville ha med Robert mer än som bara en röst i Bellas huvud så därför kommer han "uppenbara" sig för henne eller liknande Obi-Wan Kenobi i Star wars. Robert har uttryckt sin oro angående det: "Jag ville att det skulle vara fullständig frånvaro. Det är lättare att ge det mer makt i slutet om jag är helt frånvarande under resterande av tiden"
♦ Det är också tillagt en mer action-laddad scen där Laurent fightar tillbaka mot varulvarna som förintar honom i boken.
♦ Och slutligen, i boken säger Edward åt Bella att han kommer göra henne en vampyr - bara om hon gifter sig med honom. Men i filmen kommer han erbjuda henne ett annat ultimatum.
(Översättning av mig)

Spännande! Det återstår att se om denna information stämmer. Jag tycker absolut inte det är något fel med att Robert kommer synas mer i filmen än planerat - utan snarare tvärtom. Bara det inte blir FÖR mycket som blir annorlunda. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Micaela

Får jag kopiera det du översatte till svenska?

2009-05-21 @ 18:02:57
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hoppades på att det skulle vara som i boken, hade sett fram emot alla scener när Bella hör hans röst. Men jag hoppas det blir bra ändå =)

2009-05-21 @ 19:06:29
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: maria

jag är verkligen fundersam på vad det är för ultimatum han ställer till henne alltså, för resten utav böckerna bygger ju verkligen på hela grejen med att han inte vill göra henne till vampyr innan de gift sej liksom! ;)

2009-05-21 @ 22:13:47
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med dig, så länge de inte gör det för annorlunda tror jag det kan bli bra :)

2009-05-21 @ 23:27:49
URL: http://stupidlamb.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0