Live your life with arms wide open


Nu har jag precis sett nästa sista avsnittet av The hills innan säsongsuppehållet. Spencer var äntligen en människa med ett hjärta för ca 3 minuter så vi får hoppas det fortsätter så. Nästa avsnitt är nog det sista med Lauren vilket känns piss!

Strax tänkte jag göra bort lite läxor osånt som ska göras så jag kan ha en ledigdag imorgon utan att bekymmra mig. Vi får väl se hur det går! Är så himla skoltrött nu att jag bönar och ber efter sommarlov. Idag hade vi våran sista varmkökslektion. Var med glada leenden man lämnade tillbaka skorna och rockarna - plus att man nu slipper ta bort nagelacket varje tisdag.. Haha!

Nåväl nu ska jag gå och göra någon nytta tänkte jag. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag gumman :)<3

2009-05-26 @ 18:48:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

det skulle kännas så himla konstigt om lauren inte var med i the hills längre, hon ÄR ju liksom the hills! och istället ska de ha dit kristin cavallari, fick man inte nog av henne i laguna beach liksom!? ;)

2009-05-26 @ 18:57:57
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0