I'm sick and tired, of always being sick and tired


Nu är jag nykommen ut ur duschen och väntar på att grey's anatomy ska sätta igång. Har varit hos natta under kvällen och käkat goo tårta med henne familj och svammlat på ett bra tag.

Trött är jag också. Känns som att det inte spelar någon roll när jag kommer i säng utan är alltid lika trött på morgonen och resterande av dagen. Annars har jag haft skola till halv 2 och då åkte jag hem med mamma. Stannade på kvantum och handlade en sväng sen la jag mig på soffan. Har hunnit med att kika på veckans 90210 också! Nu ska jag sköja upp några jordgubbar som jag ska mummsa på under grey's. Jealous? ;) Super gott ska det bli - mina första jordgubbar detta år. Snart är det sommar!!

Take care! Puss.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt härlig dag raring och mums med jorgubbar :) <3

2009-05-13 @ 22:07:52
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0