Friday


Har precis käkat middag! Idag på menyn var det grillspett, potatissallad och majskolvar som vi grillat med sallad och bröd. As gott :) Är jäkligt mätt nu. Har fotat mina söta vovvar också lite efter maten, tänkte dra ut nå coola bilder och rama in dom sen.

Idag har jag rantat på stan. Har inte funnit så mycket annat att sysselsätta sig med. Det har varit kanon väder i varje fall! Köpte mig en söt topp men som jag tyvärr måste lämna igen för bandet har redan gått sönder. Förhoppningsvis får jag byta den till en hel annars kommer det ryka ur mina öron på affären imorgon.

Nu ska jag kika lite The hills och bara ta det lugnt, har världens huvudvärk idag. Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sjukt söta hundar du har gumman :)

Fint kök med dessutom :)



Lät som du har haft en riktig mysig dag,hoppas du får byta tröjan :)

<3

2009-05-22 @ 18:48:29
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0