A rainy day


Nu har jag precis käkat middag! Pappa och jag var o hämtade mat från grillen som ny öppnat här i byn. Och nog var det goo mat allt! Håller tummarna att den blir kvar här nu ett tag, har varit smockat med folk sen nyöppningen iaf. Strax tänkte jag lägga mig i sängen och smälta käket framför SATC. Är snart klar med 6 säsongen och då funderar jag på att fortsätta med filmen, är ett tag sen jag såg den faktiskt. Ska även kika på veckans 90210, som är det sista för säsongen.

Och nu är det äntligen långledighet man har framför sig! Eller lång och lång, några extra dagar iaf. Får se vad jag ska hitta på för bus! Ska bli skönt att få sova i varje fall. Idag blev jag hemma från skolan så jag har varit ute med hundarna tills det började regna här, vilket det gör fortfarande. Boring. Sen har jag haft ett SATC maraton också.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag gumman :) <3

2009-05-20 @ 20:50:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0