Words like violence, break the silence


Så nu tänkte jag slänga ihop ett inlägg om hur min dag har sett ut. Praktiken började klockan tio och slutade vid kvart i fyra. Jag har verkligen hamnat på världens bästa ställe! Efter två dagar känner jag redan att där kommer jag vilja praktisera hela trean också - och tjejerna där är så himla trevliga. Känns som att jag börjat komma in i rutinerna de har där iaf, dedär med att fixa klockor osåntdär är väl inte riktigt mig grej ännu men det kommer!

När jag kom hem käkade jag middag, klippte pappas hår sen satte jag mig och kika OTH. Mitt i GG avsnittet skulle pappa göra något med datorn så fick pausa och natta dök upp här! Så har avslutat de först nu. Strax ska jag dra igång säsongs avslutningen för The secret life of the american teenager med mackor och oboy till det. Tisdagar är verkligen "seriernas" dag. Dock hann jag inte se Den rätte för Rosing men det kändes inte så viktigt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt trevlig dag sötnos :) <3

2009-03-24 @ 22:13:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0