Oh come all ye faithful


Idag har jag vaknat alldeles för tidigt. Vid halv nio var jag pigg så kikade på SATC ett tag innan jag klev upp. Annars så har jag faktiskt inte gjort ett piss idag. Natta och jag hade planerat ett stan besök för att fika någonvart men båda kände sig alldeles för slöa och jag vill inte gå någonstans med min jäkla hosta. Så istället gick vi till cafét här i byn vilket var lika mysigt det med!

Strax ska jag dra igång veckans avsnitt av The secret life of the american teenager. Efter det måste jag ta i tu med mitt rum. Ser ut som om någon släppt en bomb här inne och mamma bara gnatar om det så är lika att få det gjort. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag förutom din hosta sötos :/

Krya på dig <3

2009-03-03 @ 15:35:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0