I think he took my soul


Nu är jag hemma efter min första dag på praktiken. Och jag trivs verkligen som fisken i vattnet - redan! Tiden har bara sprungit iväg och hade det inte varit för att jag varit så hungrig hade jag gärnat kunna stanna där till stängningsdags. Idag har det varit hyffsat mycket folk och har fått lära mig kassan nu så det går galant och har kärat ner mig i ett antal klockor och smycken.. Lär bli att få hålla kortet hemma när studiebidraget kommer annars lär det vara tomt på kontot.

Ska äta middag alldeles strax sen ska jag lägga mig och kika på En ängels tålamod och bara ta det lugnt. Är dock helt slut i benen och fötterna. Har en choklad som väntar på mig i kylen så det kryper i fingrarna.. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så roligt att du trivs gumman :)

Mysigt med Choklad och en ängels tålamod :)

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :)

<3

2009-03-23 @ 17:38:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0