När vi swishar förbi


Nu efter många om och men ser jag att mina inlägg börjar publiceras här på bloggen, grattis. Tror jag skulle dra av mig håret när jag märkte att ingen av mina inlägg kom upp eller fanns med i inläggslistan. Då var det bara att börja om från början igen. Irriterande när sånt där händer.

Idag på jobbet har vi varit till stan med ungarna och besökt skogsvallen. Där var det säkert 1000 människor idag och hade man tappat någon unge där hade det inte varit kul att hitta igen dom om man säger så. Ungar överallt och alla såg likadana ut - målade i ansiktet med de gula tröjorna. Mardrömsscenario. Men det gick bra och ungarna var nöjda och glada, vilket är huvudsaken.

Imorgon är det sista dagen sen är jag ledig på fredag. Men på måndag startar vi igen för att fräscha upp lite på myggis. Eftersom vårat klubbhus brann ner på valborg så ser det inte särskilt trevligt ut där. Sen har det varit i behov av renovering i flera år. Så vi får väl se vad som går att hitta på. Anyways skönt att vara ledig på midsommar.

Så ja, nu är det dags att bänka sig framför tvn en stund tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0