Impossible


Bilden lånad från kuriren.

Bloggen jobbar i sin egen takt idag ser jag. Funkar inte alls för mig att skriva inlägg och tar tusen år för den att ladda någonvart så får se om jag har bättre tur denna gång.

Idag steg jag o isabell upp strax efter tio och käkade frukost ute i solen på altanen. Skönt väder har det varit idag tack o lov att det blåst lite annars hade man nog varit som smält smör just nu. På väg hem till mig möttes vi av en storbrand vid max på midgårdsvägen och vad vi hört nu så verkar det som att ingenting gick att rädda. Var förjävligt att köra förbi där, brandröken täckte allting och det var knappt som att man såg vägen. Hoja!

Nu ska jag kika lite på buffy tänkte jag sen ska jag hoppa in i duschen. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0