I never had a dream come true


Us against the world ♥

Strax ska jag dra igång veckans The hills avsnitt - det sista som Lauren medverkar i - vilket känns piss! Sen att det är Kristen som är ersättare är inte mycket bättre heller.

Idag har jag gjort bort mitt prov i inköp o varuhantering. Ruggigt skönt, och det gick väl hyffsat. Tacka att det snart är sommarlov. Efter jag slutat for jag o issa en sväng ut till storheden där hon käkade lunch sen for vi och handlade. Strosade runt på stan ett tag sen mötte vi upp malin som blivit min personliga frisör nu mera, och köpte hårfärg från dahls. Super nöjd är jag med håret iaf och utväxten är ett minne blott. Thanks!

Egentligen så behöver jag plugga.. Men vet ni - jag orkar inte!
Ska belöna mig själv med The hills nu först, sen får vi se. Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

always and forever!!<3

2009-06-02 @ 21:03:53

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0