I´m back!


Nu är jag tillbaka efter nästan en veckas blogg uppehåll. Och jag blir så glad när jag ser att folk flitigt hållt koll på bloggen! :) Pappa har äntligen fixat klart på datorn så nu har jag en sprillas ny, vilket var på tiden. Hoppas mitt internet fungerar som det ska denna gång också.

I tisdags gick jag iallafall på mitt efterlängtade sommarlov. Har inte riktigt förstått det ännu, månaderna har gått så himla fort. Känns nyss som man satt där i januari efter jullovet och bara längtade efter sommaren när man var så spy less på vintern - och nu är den här! Eller ja, nästan iallafall.

Idag tänkte jag göra lite nytta här hemma. Ska städa mitt rum som inte är så städat just nu och ta med ut hundarna på en prommenix strax. Får se om jag drar en sväng till staon också, behöver inför skaffa mig lite nya grejor!

Well, vi hörs senare sötisar! Ha det så bra tillsdess. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: maria

så sjukt kul att du är tillbaks! :) <3

2009-06-11 @ 14:06:11
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Äntligen är finaste Nathalie tillbaka som jag har saknat masssssoooooor och ditt bloggande har jag saknat sjukt mycket gumman <3

2009-06-11 @ 21:40:06
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0