Heartache on the dancefloor


Idag har jag varit o tagit ett träningspass på gymmet. Dock att träna i denna värme var olidligt men kändes bra att vara lite hurtig. Imorgon ska jag dra med mig mami på ett pass faktiskt, hon var sugen på att komma o träna med mig. Kul att ha sällskap också!

Egentligen har jag inget speciellt o skriva.. För jag gör inte särskilt mycket om dagarna. Är ute i det fina vädret och bara är. Får se om det blir något skoj som händer i helg kanske. Men tror det blir att spara pengarna till ötå marknad som är nästa helg istället. Satan vad tiden rusat iväg, känns nyss som att jag och sandra satt o gnata om marknaden och räknade att det var ett halv år kvar. Nu är vi snart där igen.. Oh boy.. You better watch it!

Nåja tänkte tv nörda mig lite ikväll igen som vanligt. Har inte så mycket annat för mig. Fundera på att ta o se någon film. Vilken vet jag inte så ska klura på det nu tänkte jag. Later aligator!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag förutom allt annat som har hänt oss gumman :S

2009-06-30 @ 22:49:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0